Kennisbank
Contactdesk Elecserv
>
Contactdesk Elecserv
>
Kennisbank
Zoeken:
Bezig met laden kennisbank...
Geen mail ontvangen (spam)
Oplossing
Ik probeer een e-mailbericht te ontvangen, helaas komt deze niet aan. Wat kan er mis zijn?
Vaak wordt de afzender of de inhoud van het e-mailbericht gezien als SPAM bericht. Ons spamfilter zal het bericht dan verwijderen.
SPAM wordt altijd naar de spambox gestuurd van uw e-mailadres, deze kunt u inkijken wanneer u inlogt via webmail. Zit ook daar het bericht wat u zoekt niet tussen, stuur ons dan een ticket via dit systeem.
Voor 12mail accounts inloggen via:
http://webmail.12mail.nl
Voor ElecservNET.nl accounts inloggen via:
http://webmail.elecservnet.nl
Voor alle overige klanten
http://webmail.soow.nl
Artikel details
Artikel ID:
18
Categorie:
Knowledgebase
«
Ga terug
Powered by
Help Desk Software
HESK
- brought to you by
Help Desk Software
SysAid