Kennisbank
Contactdesk Elecserv > Contactdesk Elecserv > Kennisbank

Zoeken:


Geen mail ontvangen (spam)

Oplossing Ik probeer een e-mailbericht te ontvangen, helaas komt deze niet aan. Wat kan er mis zijn?


Vaak wordt de afzender of de inhoud van het e-mailbericht gezien als SPAM bericht. Ons spamfilter zal het bericht dan verwijderen.

SPAM wordt altijd naar de spambox gestuurd van uw e-mailadres, deze kunt u inkijken wanneer u inlogt via webmail. Zit ook daar het bericht wat u zoekt niet tussen, stuur ons dan een ticket via dit systeem.



Voor 12mail accounts inloggen via: http://webmail.12mail.nl

Voor ElecservNET.nl accounts inloggen via: http://webmail.elecservnet.nl

Voor alle overige klanten http://webmail.soow.nl
Artikel details
Artikel ID: 18
Categorie: Knowledgebase

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid